Ekonomická správa

Obsahuje následující činnosti:

  • Evidenci úhrad vlastníků na účtu společenství nebo vlastníka ( bankovní výpisy, sipo, pokladna)
  • Evidenci dlužníků, zasílání přehledu dlužníků k rukám výboru dle nastavené četnosti + upomínky dlužníkům.
  • Evidování seznamu vlastníků a jejich změn.
  • Nastavování záloh na služby dle požadavků vlastníků nebo výboru.
  • Posouzení skladby fondu.
  • 1x ročně vyhotovení vyúčtování služeb
  • 1x ročně distribuce vyúčtování služeb ( dle tarifu bud písemná forma a nebo elektronicky )
  • Vypořádání přeplatků a nedoplatků z vyúčtování služeb.
  • Přístup k bankovnímu účtu klienta pro import výpisů v účetním nebo elektronickém formátu.

Administrativa

Obsahuje následující činnosti:

  • Vyřizování některých činností za výbor SVJ na základě zmocnění
  • Posouzení nastavení změny záloh pro následující období
  • Pomoc při stanovení výše záloh a celkové struktury.
  • Evidence termínů revizí spojených s chodem domu.
  • Konzultace dlouhodobého plánu oprav.
  • Kontrola zápisu ze schůze
  • Pomoc s organizací schůze SVJ termíny, náležitosti.
  • Zajištění komunikace podkladů a smluvních vztahů s rozúčtovací firmou ( IRTN, vodoměry )
  • Zajištění nastavení služeb a komunikace s dodavatelem tepla.
  • Zastupování klienta při řešení pojistných událostí a uzavírání pojistných smluv. (1x ročně v ceně)
Služby hrazené extra:
  • Možnost zajištění podkladů k žalobě + základní komunikace s právníkem.
  • Možnosti zajištění požárních směrnic a domovních řádů
  • Zajištění rozúčtování zálohových plateb za studenou vodu.

Účetnictví

Obsahuje následující činnosti:

  • Evidence dokladů klienta.
  • Kontrola hrazení přijatých faktur.
  • Účetní závěrka 1x ročně.
  • Správa o hospodaření pro předložení vlastníkům na schůzi.
  • Základní kontrola předchozího účetnictví při přejímání od jiného správce.

Služby hrazené extra:

  • Vypracování mezd výboru.
  • Odeslání výkazů na zdravotní pojištovny a OSSZ.
  • Proplácení mezd případně vystavení přehledu úhrad.

Technická správa

Obsahuje následující činnosti:

  • Zajištění revizí spojených s chodem domu ( jejich objednání )
  • Archivace projektové dokumentace domu pro budoucí potřeby.
  • Kontrola domu několikrát ročně včetně posouzení stavu.
  • Upozornění klienta na zjištěné závady.
  • Vstupní prohlídka při přejímce nemovitosti.
  • Zajištění nabídek na výběr dodavatele.
  • Návrhy řešení oprav.
  • Asistence při havarijních opravách
  • Kontrola provedených prací.
Služby hrazené extra:
  • Zajištění montáže vodoměrů a měřidel tepla
  • Zajištění odečtů měřidel
  • Zajištění projekční činnosti pro rozsáhlé opravy.
  • Zajištění nonstop havarijní služby
  • Zajištění odstranění závad z revizí.
  • Zajištění pravidelného úklidu v domě.
  • Zajištění oprav řemeslníky: voda, topení, plyn, stavební opravy, výmalby, elektroinstalace atd.