Obsahuje následující činnosti:
- Evidenci úhrad vlastníků na účtu společenství nebo vlastníka ( bankovní výpisy, sipo, pokladna)
- Evidenci dlužníků, zasílání přehledu dlužníků k rukám výboru dle nastavené četnosti + upomínky dlužníkům.
- Evidování seznamu vlastníků a jejich změn.
- Nastavování záloh na služby dle požadavků vlastníků nebo výboru.
- Posouzení skladby fondu.
- 1x ročně vyhotovení vyúčtování služeb
- 1x ročně distribuce vyúčtování služeb ( dle tarifu bud písemná forma a nebo elektronicky )
- Vypořádání přeplatků a nedoplatků z vyúčtování služeb.
- Přístup k bankovnímu účtu klienta pro import výpisů v účetním nebo elektronickém formátu.
Administrativa
Obsahuje následující činnosti:
- Vyřizování některých činností za výbor SVJ na základě zmocnění
- Posouzení nastavení změny záloh pro následující období
- Pomoc při stanovení výše záloh a celkové struktury.
- Evidence termínů revizí spojených s chodem domu.
- Konzultace dlouhodobého plánu oprav.
- Kontrola zápisu ze schůze
- Pomoc s organizací schůze SVJ termíny, náležitosti.
- Zajištění komunikace podkladů a smluvních vztahů s rozúčtovací firmou ( IRTN, vodoměry )
- Zajištění nastavení služeb a komunikace s dodavatelem tepla.
- Zastupování klienta při řešení pojistných událostí a uzavírání pojistných smluv. (1x ročně v ceně)
Služby hrazené extra:
- Možnost zajištění podkladů k žalobě + základní komunikace s právníkem.
- Možnosti zajištění požárních směrnic a domovních řádů
- Zajištění rozúčtování zálohových plateb za studenou vodu.
Účetnictví
Obsahuje následující činnosti:
- Evidence dokladů klienta.
- Kontrola hrazení přijatých faktur.
- Účetní závěrka 1x ročně.
- Správa o hospodaření pro předložení vlastníkům na schůzi.
- Základní kontrola předchozího účetnictví při přejímání od jiného správce.
Služby hrazené extra:
- Vypracování mezd výboru.
- Odeslání výkazů na zdravotní pojištovny a OSSZ.
- Proplácení mezd případně vystavení přehledu úhrad.
Technická správa
Obsahuje následující činnosti:
- Zajištění revizí spojených s chodem domu ( jejich objednání )
- Archivace projektové dokumentace domu pro budoucí potřeby.
- Kontrola domu několikrát ročně včetně posouzení stavu.
- Upozornění klienta na zjištěné závady.
- Vstupní prohlídka při přejímce nemovitosti.
- Zajištění nabídek na výběr dodavatele.
- Návrhy řešení oprav.
- Asistence při havarijních opravách
- Kontrola provedených prací.
Služby hrazené extra:
- Zajištění montáže vodoměrů a měřidel tepla
- Zajištění odečtů měřidel
- Zajištění projekční činnosti pro rozsáhlé opravy.
- Zajištění nonstop havarijní služby
- Zajištění odstranění závad z revizí.
- Zajištění pravidelného úklidu v domě.
- Zajištění oprav řemeslníky: voda, topení, plyn, stavební opravy, výmalby, elektroinstalace atd.